Træk

Her tales om undervogn, støddæmpere, styretøj, mm.
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Thulebamsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 42
Tilmeldt: 15/03/2013 19:19
Geografisk sted: Randers

Træk

Indlæg af Thulebamsen »

ved ikke om det er under dette forum 8-[
men har hørt om træk på min A3 og priserne er jo høje . flere siger det skal mere køling på moteren og gearkassen da det er en DSG er det rigtigt ??? de priser jeg har fået er oppe omkring de 16 til 18000kr
Karsten

Audi A3 8PA S-Line 3.2 V6 Ambition sportsback quattro DSG 2007.
janj
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 43
Tilmeldt: 25/07/2012 23:17
Geografisk sted: Nord for Knasborg Å

Re: Træk

Indlæg af janj »

Hej, det har jeg aldrig hørt om, synes det lyder usandsynligt, er det Audi der siger du skal ha mere køling på?
Jeg har ikke træk på, men overvejede det på et tidspunkt, men valgte ikke at få det på, synes det var for dyrt, ca 14 af de lange hos Audi. Kunne få det gjort hos et "uautoriseret" værksted for ca 10, inkl træk, det aftagelige.
Ehhhhh, træk på en racer som din, det ville næsten være "synd", men, bare min mening :D
Mvh
Jan
____________________________________________________________________________
1985-1986: Fiat 128 3P årgang 1978
Nuværende bil: Audi A3 8PA 2.0Tdi 125kw S-tronic S-Line årgang 2006/2007
Brugeravatar
mkissow
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 319
Tilmeldt: 5/04/2010 23:32
Geografisk sted: Toftlund

Re: Træk

Indlæg af mkissow »

Der kan sagtens være behov for mere køling ved montering af træk, jeg har monteret træk på en del polo 6N/9N og der skulle der fjernes blændplader i den forreste kofanger. Jeg har en kammerat der har en Mercedes C-klasse fra sidst i 2000'erne, og han skulle grave en større el-blæser på.....
'98 A6 2.4 avant (konens) :-)
'03 Land Rover Discovery 2 TD5 (min) :-)

Nu med VCDS.
Besvar

Tilbage til "Undervogn"