Hej,
Jeg skal have skifte bremsekalibre bagtil og har et par spørgsmål
skal jeg ofre pengene på original dele, 350 euro pr stk , ved AZF ( ca 2600,- )
eller kigge på de renoverede fx ved Refako til 1250.
Jeg har købt nye skiver + klodser orginalt
Tillægsspg:
Hvordan pokker får jeg de 8 mm unbraco bolte løse der holder beslaget, hvori gliderne sidder
Nye bremsekalibre, org eller?
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Nye bremsekalibre, org eller?
Assumption is the MOTHER of all f..k ups
_____________________
Audi 4B C5 S6 2001, limo, SOLGT
_____________________
Audi 4B C5 S6 2001, limo, SOLGT
Re: Nye bremsekalibre, org eller?
Tillægsspg:
Hvordan pokker får jeg de 8 mm unbraco bolte løse der holder beslaget, hvori gliderne sidder
Du kan læse om min løsning her:
viewtopic.php?f=36&t=35884
HME
Audi 80 avant, 2,6 quattro, 1993, motorkode ABC(solgt)
MB SLK 230 Kompressor
Audi 80 avant, 2,6 quattro, 1993, motorkode ABC(solgt)
MB SLK 230 Kompressor
Re: Nye bremsekalibre, org eller?
Tak for link
Jeg fik varmet dem op med min lille Rothenberg gasbrænder. Før dette havde jeg dækket af med rockwool for at hindre varmespredning fra gasflammen
Så på med min Facom luftnøgle med ny indkøbte unbracotop fra biltema med laveste moment og så gradvis øge dette.
Bestiller lige nogle bolte
Jeg fik varmet dem op med min lille Rothenberg gasbrænder. Før dette havde jeg dækket af med rockwool for at hindre varmespredning fra gasflammen
Så på med min Facom luftnøgle med ny indkøbte unbracotop fra biltema med laveste moment og så gradvis øge dette.
Bestiller lige nogle bolte
Assumption is the MOTHER of all f..k ups
_____________________
Audi 4B C5 S6 2001, limo, SOLGT
_____________________
Audi 4B C5 S6 2001, limo, SOLGT