Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Alt om karosseriet, herunder døre samt for- & bag- klap
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

Hej med jer alle..

Jeg har fået en audi A4 fra 95 her i feb. Og indtil videre har den været en halv dyr fornøjelse.. Men her i onsdags efter job smider jeg min arbejds pc i bagagerummet som jeg altid gør, men da jeg så kommer hjem kan jeg ikke åbne bagagerummet. Jeg har og bruger aldrig nøglen til cylinderen, men låser og åbner bilen med centrallåsen.. Men nu kan jeg ikke åbne klappen.. Alle døre åbner og lukker fint, så det er kun bagagerummet. Jeg kan ikke konen ind i det ved at fjerne bagsædet, da det er total lukket rum.. Og jeg har surfet lidt rundt for at se om jeg kunne finde nogle gode råd.. Det viser sig vist at det er et kendt problem med min model.. Jeg har åbent og lukket dørene nok 50 gange for at se om den kom, men uden held.. Det lyder som om at "motoren" drejer eller gør noget når jeg drejer nøglen fra fordøren men når jeg trykker cylinderen ind vil den ikke åbne. Jeg tænkte så at jeg vil prøve at bruge nøglen i cylinderen men kan ikke få nøglen ind da cylinderen er lidt skadet der hvor nøglen skal ind.. Kanten er lidt bukket... Nå men når jeg trykker cylinderen ind går den lige så let ind.. Ingen modstand eller noget.. Skal den ikke normalt ligesom gå lidt imod det sidste stykke og så trykkes i bund så der kommer det der klik før den åbner ?. måske det er den der er defekt ?.
Er der nogen herinde der har prøvet det samme, eller kan hjælpe.. Min arbejds pc ligger bag i og jeg har ikke været på job idag fordi jeg ikke kan lave noget.. :(
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af MortenAa »

Det er nok den stang der forbinder låsecylinderen og så låsen til bagagerummet, der er røget af, skete på min på et tidspunkt, jeg har heller ikke nedfældbart bagsæde, dog har jeg hul i rygpladen, så jeg kunne få en stang ind og betjene nødåbningen, rent ud sagt lorte arbejde.
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Brugeravatar
Høy
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2664
Tilmeldt: 21/08/2007 16:56
Geografisk sted: Tyskland

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af Høy »

Rimeligt Sur B5 Avant / B7 Sedan ... i beige, wooo!
(Momentnøglen er da den, der skal i tændingslåsen!?!)
GertH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 22/08/2010 22:33
Geografisk sted: 4733 Tappernøje

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af GertH »

Det er nok den stang som MortenAa omtaler. Jeg har lige haft samme problem på en gammel Audi 100 C3. Der kunne jeg fiske trækstang gennem hul til nummerpladeskrue(behøver jeg at skrive at nummerplade var skruet af og plastbøsning fjernet) med en tynd spidstang og lige vrikke en gang, så var der åbnet. Jeg tjekker lige på min A4 1995 når det bliver lyst om det er samme fremgangsmåde på den. Mvh. Gert
Ps. Jeg har også lige prøvet på en Audi 80 B3, der måtte vi smadre højre baglygte så jeg kunne få min magre arm derind.
GertH
Selvlært perlestensmekaniker (nu med eget rullebrædt, tak til congo)
Audi A4 1996 2.6 Konens bil
Opel Corsa 1.2 16v (bil nr. 3)Sønnens bil
A4 b5 stc. 1.8 1996 adr.(konens bil)Solgt
A6 b4 c5 1.8T aeb sedan 1997 Min bil
Renault Laguna 1.8 16v sedan (konens bil)Solgt
A4 b5 2.6 abc aut.cju 1996 SOLGT
Audi 100 c4 1991 2.3 AAR aut.SOLGT
A4 1.6 1995 (er nu blevet konens bil)SOLGT
Audi 100 1991 2.3 sedan SOLGT
Audi 100 1993 2.6 sedan SOLGT
+ dem uden plader jeg går og fixer
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

Hej igen ..

Først tak for jeres hjælp , men problemet har nu taget en ny drejning.. Jeg pillede bagsædet af, og ryglænet og kunne se den der halv udskæret plade lige bag armlænet i midten og savede den helt ud. Derefter tømte jeg hvad jeg kunne igennem hullet, og så kom knægten på 10 år på arbejde :D han kunne snildt komme igennem hullet og med en lygte gik han igang med at skrue beklædning af bagklappen. Et hiv i stangen og bagklappen gik op.. Ja nu skulle man tro at alt var godt igen, men nej.. Et problem kommer sjældent alene.. For nok virker alle 4 døre når jeg åbner og lukker, så jeg tænker at der må da være en revne i slangen så tager slangen af fra bagklappen, og sætter en ny en på som går direkte ned til den samling der er under sædet på bagsædet... For jeg tænker at nu virker det da når jeg sætter en ny slange på.. Glad som jeg er sætter jeg nøglen i fordøren for at låse det hele, men nu låser fordøren kun... De 3 andre døre gør ikke... Så er fruen så kvik at sige: skat .. Da du hev den slange af til bagsmækken så ryger hele trykket .. Gør det ik?.. Hva f...... ved jeg?. Så kære bruger herinde.. Har fruen virkelig ret?. Og hvordan får jeg tryk på igen eller hvad det hedder ;(
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af SorenR »

First time audi skrev:Hej igen ..

Først tak for jeres hjælp , men problemet har nu taget en ny drejning.. Jeg pillede bagsædet af, og ryglænet og kunne se den der halv udskæret plade lige bag armlænet i midten og savede den helt ud. Derefter tømte jeg hvad jeg kunne igennem hullet, og så kom knægten på 10 år på arbejde :D han kunne snildt komme igennem hullet og med en lygte gik han igang med at skrue beklædning af bagklappen. Et hiv i stangen og bagklappen gik op.. Ja nu skulle man tro at alt var godt igen, men nej.. Et problem kommer sjældent alene.. For nok virker alle 4 døre når jeg åbner og lukker, så jeg tænker at der må da være en revne i slangen så tager slangen af fra bagklappen, og sætter en ny en på som går direkte ned til den samling der er under sædet på bagsædet... For jeg tænker at nu virker det da når jeg sætter en ny slange på.. Glad som jeg er sætter jeg nøglen i fordøren for at låse det hele, men nu låser fordøren kun... De 3 andre døre gør ikke... Så er fruen så kvik at sige: skat .. Da du hev den slange af til bagsmækken så ryger hele trykket .. Gør det ik?.. Hva f...... ved jeg?. Så kære bruger herinde.. Har fruen virkelig ret?. Og hvordan får jeg tryk på igen eller hvad det hedder ;(

Mon ikke der er lidt vejledning att hente her...
Vedhæftede filer
Stellelement für Tankklappe aus- und einbauen.pdf
(34.42 KiB) Downloadet 1084 gange
Stellelement für Klappe hinten aus- und einbauen.pdf
(61.69 KiB) Downloadet 1098 gange
Steckverbindung Säule -B-.pdf
(38.45 KiB) Downloadet 1046 gange
Steckverbindung Säule -A-.pdf
(29.43 KiB) Downloadet 1041 gange
Steckverbindung lösen.pdf
(34.38 KiB) Downloadet 1027 gange
Pumpe für Zentralverriegelung aus- und einbauen.pdf
(35 KiB) Downloadet 1031 gange
Montageübersicht.pdf
(47.49 KiB) Downloadet 1073 gange
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
GertH
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1255
Tilmeldt: 22/08/2010 22:33
Geografisk sted: 4733 Tappernøje

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af GertH »

Nu er det da reduceret til et mindre problem. Kan du høre pumpe køre længere tid efter du har låst, er systemet utæt og kan ikke låse alle døre. Efter skift af slange får den hurtigt dannet vacum på et par sekunder. Mvh. Gert
GertH
Selvlært perlestensmekaniker (nu med eget rullebrædt, tak til congo)
Audi A4 1996 2.6 Konens bil
Opel Corsa 1.2 16v (bil nr. 3)Sønnens bil
A4 b5 stc. 1.8 1996 adr.(konens bil)Solgt
A6 b4 c5 1.8T aeb sedan 1997 Min bil
Renault Laguna 1.8 16v sedan (konens bil)Solgt
A4 b5 2.6 abc aut.cju 1996 SOLGT
Audi 100 c4 1991 2.3 AAR aut.SOLGT
A4 1.6 1995 (er nu blevet konens bil)SOLGT
Audi 100 1991 2.3 sedan SOLGT
Audi 100 1993 2.6 sedan SOLGT
+ dem uden plader jeg går og fixer
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af SorenR »

GertH skrev:Nu er det da reduceret til et mindre problem. Kan du høre pumpe køre længere tid efter du har låst, er systemet utæt og kan ikke låse alle døre. Efter skift af slange får den hurtigt dannet vacum på et par sekunder. Mvh. Gert

Det er beskrevet nederst i monteringsoversigten ovenfor...

Google Translate skrev:Note:
Centrallåsen er klar til drift efter lange perioder af køretøjet og efter udskiftning af pumpen til centrallås efter multipel Batätigung (brug/aktivering).
Låsesystemet er intakt på alle låse skal tages efter cirka 2 sekunder.
Hvis pumpen kører længere end 5 sekunder, er systemet utæt.
I tilfælde af lækage-system er pumpen må køre maksimalt 30 sekunder, hvorefter styreenheden i pumpen for centrallåsen skal slukke pumpen.
Særlige stik er placeret på alle justeringsskruerne elementer, der skal engagere når de indsættes.


Google Translate har vist meget at lære i form af det danske sprog... :-k
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

image.jpg

Så kom der luft i systemet igen, ja måske var det bare fordi pumpen skulle have lidt tid eller fordi jeg har åbnet og lukket et par gange... Det ved jeg ikke, men kort og godt er problemet centreret til mit billede som jeg på bedste amatørvis som jeg er vil prøve at beskrive så godt jeg kan..
Alle døre lukker og åbner igen, men låsen på bagklappen som jeg her har taget et billede af, vil ikke åbne. Låsen er på billedet lås. Som i kan se har jeg taget den gamle slange af, og sat en ny på som går til grenfordeleren med de andre for at udlukke at det var en utæthed.
Imens jeg selv står og kigger på låsen sætter fruen nøglen i føresiden og åbner.. Jeg kan høre pumpen arbejder.. Låsen på de 4 døre går op, men baglåsen drejer lidt.. Meget lidt til venstre som den skal.. Det er lidt som om at der er noget modstand der gør at den ikke drejer helt over med tandhjulene.. Jeg prøvede at "hjælpe den lidt på vej" men det var ikke til... Så jo der er " sug" på den.. Men kan det være selve hele låse anordningen der er defekt lige pludseligt ?
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af SorenR »

First time audi skrev:
image.jpg

Så kom der luft i systemet igen, ja måske var det bare fordi pumpen skulle have lidt tid eller fordi jeg har åbnet og lukket et par gange... Det ved jeg ikke, men kort og godt er problemet centreret til mit billede som jeg på bedste amatørvis som jeg er vil prøve at beskrive så godt jeg kan..
Alle døre lukker og åbner igen, men låsen på bagklappen som jeg her har taget et billede af, vil ikke åbne. Låsen er på billedet lås. Som i kan se har jeg taget den gamle slange af, og sat en ny på som går til grenfordeleren med de andre for at udlukke at det var en utæthed.
Imens jeg selv står og kigger på låsen sætter fruen nøglen i føresiden og åbner.. Jeg kan høre pumpen arbejder.. Låsen på de 4 døre går op, men baglåsen drejer lidt.. Meget lidt til venstre som den skal.. Det er lidt som om at der er noget modstand der gør at den ikke drejer helt over med tandhjulene.. Jeg prøvede at "hjælpe den lidt på vej" men det var ikke til... Så jo der er " sug" på den.. Men kan det være selve hele låse anordningen der er defekt lige pludseligt ?

På billedet ser det ud som om palen stopper det runde hjul... Er klappen lukket på billedet ???

Hvis du låser klappen med nøgle kan du ikke åbne den med centrallåsen... Årsagen er at "parkeringsnøglen" ikke virker på hanskerum og bagagerum ;-)
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af FinnK »

First time audi skrev:
image.jpg

Så kom der luft i systemet igen, ja måske var det bare fordi pumpen skulle have lidt tid eller fordi jeg har åbnet og lukket et par gange... Det ved jeg ikke, men kort og godt er problemet centreret til mit billede som jeg på bedste amatørvis som jeg er vil prøve at beskrive så godt jeg kan..
Alle døre lukker og åbner igen, men låsen på bagklappen som jeg her har taget et billede af, vil ikke åbne. Låsen er på billedet lås. Som i kan se har jeg taget den gamle slange af, og sat en ny på som går til grenfordeleren med de andre for at udlukke at det var en utæthed.
Imens jeg selv står og kigger på låsen sætter fruen nøglen i føresiden og åbner.. Jeg kan høre pumpen arbejder.. Låsen på de 4 døre går op, men baglåsen drejer lidt.. Meget lidt til venstre som den skal.. Det er lidt som om at der er noget modstand der gør at den ikke drejer helt over med tandhjulene.. Jeg prøvede at "hjælpe den lidt på vej" men det var ikke til... Så jo der er " sug" på den.. Men kan det være selve hele låse anordningen der er defekt lige pludseligt ?

Den nye slange du har sat på. Er den meget blød ? Jeg tænker på om slangen bliver flad et sted, og derfor ikke kan lave vakuum. :-k
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
Brugeravatar
PEB
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 4698
Tilmeldt: 19/01/2003 00:00
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af PEB »

FinnK skrev:Den nye slange du har sat på. Er den meget blød ? Jeg tænker på om slangen bliver flad et sted, og derfor ikke kan lave vakuum. :-k


Præcis også min tanke. Slangen skal have en vis stivhed, ellers virker systemet ikke.
Poul Erik Bech (PEB)

Audi e-tron GT quattro
Polo 1.2 TSI
PEB's RV-12iS Blog
Udlæsning af fejl
Justering af Km-tæller



A mile of road gets you one mile, but a mile of runway gets you anywhere
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

image.jpg
image.jpg (60.29 KiB) Vist 44246 gange

Hej igen

Nå jeg kan vist ikke op load film.. Havde ellers filmet kort hvad den gør..
Slangen jeg har sat på som test er godt nok lidt blød i det, men kan se at den suger vakuum da den bevæger sig meget lidt.. Jeg har nu sat den originale på igen, men med samme resultat ..
" splitten/låsen" eller hvad man kalder den går ikke imod så den ikke kan dreje.. På billederne er låsen "låst" .. Men bagklappen er åbne helt op så jeg kunne tage billederne. Efter at jeg har monteret den originale slange på igen har fruen stået og låst og og i mange gange imens jeg kigger på hvorfor den dog ikke vil rykke sig mere end den gør uden held.. Det er kun 2-3 mm den rykker så tænker om der er noget "indmad" i selve låsen der er i stykker. Der går jo nogle ledninger op til den.. Kan det være dem der er noget galt med ?. Måske man kan finde en ny lås ved en skrot handler.. Jeg bruger jo aldrig nøglen til cylinderen på klappen... Og har forresten nu fået et hul i pottet så den brummer iiihh altså.. Lige der på siden hvor krogen er som hænger i den gummiering .. Kan man svejse sådan et hul forresten ?. Skal til syn med den i næste md.. :? Nå et spørgsmål ad gangen .. Jeg bliver helt revet med lige nu .. Er der slet ikke nogle herinde der kan hjælpe en med en a-z på bilen.. Vil gerne køre langt for det..
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (60.29 KiB) Vist 44246 gange
Brugeravatar
FinnK
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1259
Tilmeldt: 25/08/2010 19:38
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af FinnK »

Kan du ikke prøve at smøre de mekanisk bevægelige dele. Evt med wd 40 eller lign.
Hilsen Finn
Audi A4 B8 2,0 TDI 136 HK ULTRA 2015 S LINE SORT
Peugeot 107 Active 1,0 2013 Sølv

Kvaliteten af beslutninger afhænger af evnen til at overskue konsekvensen
Tidligere luftkaptajn, Stefan G Rasmussen.
Brugeravatar
DrKoch
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 385
Tilmeldt: 4/02/2009 11:22
Geografisk sted: Kolding
Kontakt:

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af DrKoch »

du kan smide din video op på youtube, og så smide linket herinde. En video siger mere en 1000 billeder og 10000 ord :-)
Livets små ting - gode tests og opskrifter
Nuværende bil: Tesla model 3 og Tesla Model Y
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

Jeg laver lige en lille video til youtube og smider link ind her..hvor jeg går det hele igennem og viser hvad der sker .. Tak for den gode ide' :D
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

Nå .. Så lykkes det sgu.. Ja det er så godt nok nogle dage siden nu, men har haft en hulens masse at se til.

Det var selve låsen den var galt med, så kørte til en hugger og købte en brugt til 300kr, og så virkede det hele igen :D , at der så er opståede nye udfordringer på bilen er en anden ting.. Men det må jeg heller skrive et nyt indlæg om i den rigtige katagori O:)

Dog vil jeg lige sige at det er super fedt og dejligt med alt den hjælp man får herinde.. Jeg er bestemt ikke en mekanikker, og jeg har aldrig skruet på biler før, men har da nu fået blod på tanden til at sætte mig ind i div. Ting omkring min kære gamle audi..
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af MortenAa »

First time audi skrev:Nå .. Så lykkes det sgu.. Ja det er så godt nok nogle dage siden nu, men har haft en hulens masse at se til.

Det var selve låsen den var galt med, så kørte til en hugger og købte en brugt til 300kr, og så virkede det hele igen :D , at der så er opståede nye udfordringer på bilen er en anden ting.. Men det må jeg heller skrive et nyt indlæg om i den rigtige katagori O:)

Dog vil jeg lige sige at det er super fedt og dejligt med alt den hjælp man får herinde.. Jeg er bestemt ikke en mekanikker, og jeg har aldrig skruet på biler før, men har da nu fået blod på tanden til at sætte mig ind i div. Ting omkring min kære gamle audi..


Din Audi er ikke gammel ;)
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
First time audi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 14/02/2013 22:18
Geografisk sted: Aalborg

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af First time audi »

Hehe nææ det syntes jeg nu heller ikke, men de fleste af mine kollegaer på jobbet køre i sprit nye audi'er og "mobber" mig lidt med min.. Men som jeg siger til dem: tjaa jeg har givet 13.000 for min og banken ejer den ikke.. Hvad har du givet, og er banken glad for den :D ??

Jeg har tænk mig at beholde den indtil den ikke kan mere, men vil passe og pleje den som et barn.. :) jeg skal bare lige have kontakt til andre audi fædre der kan hjælpe mig lol..
MortenAa
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1173
Tilmeldt: 1/09/2009 19:59
Geografisk sted: Hvidovre
Kontakt:

Re: Bagklap kan ikke åbnes !! Hjælp

Indlæg af MortenAa »

First time audi skrev:Hehe nææ det syntes jeg nu heller ikke, men de fleste af mine kollegaer på jobbet køre i sprit nye audi'er og "mobber" mig lidt med min.. Men som jeg siger til dem: tjaa jeg har givet 13.000 for min og banken ejer den ikke.. Hvad har du givet, og er banken glad for den :D ??

Jeg har tænk mig at beholde den indtil den ikke kan mere, men vil passe og pleje den som et barn.. :) jeg skal bare lige have kontakt til andre audi fædre der kan hjælpe mig lol..


Men husk også at sige at din bil er blevet myndig i år ;)
Mvh. Morten

Min bil:
Seat Ibiza Style 2017 1.0TSI Pearl White

Tidligere:
Audi 80 B4 1994 2,0E ABK Limousine Vulkanschwarz Perleffekt LZ9U
Audi 80 B4 1994 1,9TDI 1Z Avant 1.9 i RS2 optik, Højglans sort.
Besvar

Tilbage til "Karosseri"