Audi A4 8K Avant årg 09 - ledbaglygter

Alt om lys og lygter
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Thor
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26/10/2008 11:24
Geografisk sted: Sjælland

Audi A4 8K Avant årg 09 - ledbaglygter

Indlæg af Thor »

Originale ledbaglygter - Hjælp søges!

Jeg har købt et sæt originale ledbaglygter (8K9098100A) med medfølgende styreboks (8K0907064CQ). Skal kodes via en online forbindelse.

Er der nogle som ved, hvor jeg kan få det kodet? Lygter og ledninger er monteret.

Hilsen Thor
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Audi A4 8K Avant årg 09 - ledbaglygter

Indlæg af rlarsen »

Thor skrev:Originale ledbaglygter - Hjælp søges!

Jeg har købt et sæt originale ledbaglygter (8K9098100A) med medfølgende styreboks (8K0907064CQ). Skal kodes via en online forbindelse.

Er der nogle som ved, hvor jeg kan få det kodet? Lygter og ledninger er monteret.

Hilsen Thor

Hvis du har monteret alt efter forskrifterne (ledninger forbundet korrekt), skal du 'bare' have fat i en med en VCDS - online adgang hos Audi er ikke (længere) nødvendigt.

Jeg kunne evt. være et bud på den hjælpende hånd :)
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
peter.jochumsen
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 10/05/2008 17:48
Geografisk sted: Fredensborg

Re: Audi A4 8K Avant årg 09 - ledbaglygter

Indlæg af peter.jochumsen »

Jeg har den sammen bil og har købt de originale LED baglygter enkeltvis, men er i tvivl om det er nødvendigt at købe kabelsæt og dongle fra Kufatec.

Det burde ikke være noget problem for mig at klare kablingen, men efter at trawlet rundt på internettet hele aftenen er det uklart for mig, om jeg selv kan klare kode med VCDS. Jeg har forstået, at dongle'n går ind koder "noget" i et område, som man ikke kan tilgå med VCSD, men det lyder da egentlig ikke så betryggende, og så skulle den åbenbart kun virke een gang. Hvad så hvis man udskifter styreenheden?

Iøvrigt kunne det være interessant at vide, om alt lys fungerer som det skal efter kablingen, eller med andre ord, om dongle'n blot undertrykker fejlmeldinger i DIS.

Min komfortelektronik har nr. 8K0 907 064 M.

Mon der er en venlig sjæl som kan hjælpe med at opklare dette?

mvh
Peter
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"