Udskiftning af bremsepære

Alt om lys og lygter
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Motorsav
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 74
Tilmeldt: 7/11/2011 23:53

Udskiftning af bremsepære

Indlæg af Motorsav »

Hej

Min højre bremsepære er stået af og den skal derfor skiftes. Men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg får lygten ud. Jeg har søgt lidt på nettet men kan ikke rigtige finde noget.

I bagagerummet sidder der en lille klap, som kan skubbes ud. Inde bag klappen sidder der en lille tap, som man formentlig kan skrue eller skubbe på? Er jeg helt galt på den?

Der er tale om en Audi A3, sportsback årgang 2006.
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Udskiftning af bremsepære

Indlæg af rlarsen »

Motorsav skrev:Hej

Min højre bremsepære er stået af og den skal derfor skiftes. Men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan jeg får lygten ud. Jeg har søgt lidt på nettet men kan ikke rigtige finde noget.

I bagagerummet sidder der en lille klap, som kan skubbes ud. Inde bag klappen sidder der en lille tap, som man formentlig kan skrue eller skubbe på? Er jeg helt galt på den?

Der er tale om en Audi A3, sportsback årgang 2006.

I.f. brugermanualen skal du fjerne den lille klap, og så skrue plastik skruen ud, hvorefter du kan trække lygten af.
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Udskiftning af bremsepære

Indlæg af rlarsen »

side1.png

side2.png

side3.png

side4.png
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Motorsav
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 74
Tilmeldt: 7/11/2011 23:53

Re: Udskiftning af bremsepære

Indlæg af Motorsav »

Tusinde tak :)
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"