Summelyd/transformatorlyd fra baglygter???

Alt om lys og lygter
Forumregler
"Din Audi" gruppen er primært til indlæg der ikke passer under de model-specifikke grupper.
Besvar
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Summelyd/transformatorlyd fra baglygter???

Indlæg af TC »

Hejsa

Inden jeg skal tilbage til min mekaniker med bilen, vil jeg gerne høre, om der er nogen af jer, der kan bidrage med opklaring af en irriterende summelyd (transformatorlyd) fra mine baglygter.

Strømmen har været fjernet fra bilen i går og begge baglygter har været afmonteret. Da jeg kom hjem med bilen igen bemærker jeg en relativ høj summelyd fra begge baglygter, der irriterer mig voldsomt. :evil:

Summelyden er kun til stede, når lyset er tændt, og er først opstået efter baglygterne har været afmonteret og monteret igen lørdag. :-k

Kabler mv. til batteriet sidder fastspændt, og jeg kan ikke selv se, hvad der kan være årsag.

Er der nogen af jer, der har en teori/løsning til, hvad årsagen kan være til den irriterende summelyd?
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
DP
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1067
Tilmeldt: 7/08/2006 17:51
Geografisk sted: ROSKILDE

Re: Summelyd/transformatorlyd fra baglygter???

Indlæg af DP »

sider der ikke en omformer til baglygterne som lyden kommer fra det er vel ledlygter
HANG LOOSE

VH DP

VCDE 23.11.0
VCDE Release 23.11.0
Audi A6 St.Car 3,0 TDI v6 fra 14
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Summelyd/transformatorlyd fra baglygter???

Indlæg af TC »

Nej, det er ikke LED-baglygter.

En pudsig oplevelse her til aften var den, at lyden blev dæmpet da jeg klappede på lygterne, men den er der fortsat. :roll:
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"