Billige Katalysatore.

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Shadow
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 123
Tilmeldt: 9/10/2003 19:23
Geografisk sted: Nivå

Billige Katalysatore.

Indlæg af Shadow »

Jeg syntes lige at jeg vil give et godt råd vidre, som jeg fik af en på "Det gamle Audi forum"

Min venstre katalysator på min Audi 100 v6 2.6 fra 93, havde det ikke så godt, den vrængede og når man bankede på den med en skruetrækker eller ligende, lød den hul i forhold til den anden i højre side.

Så jeg måtte ud og se hvad sådan en kostede, og jeg var ved at dø, da jeg hørte prisen (OG JEG ER IKKE ENGANG JYDE Meget glad) Den kostede 4500kr plus moms, og det var kun for EN.

Jeg skrev så inde på dette udemærket forum og beklagede min nød.

Der var flere der skrev at de havde en brugt liggene, men så var der en der skrev at han havde købt ET HELT SÆT (Højre + Venstre) i Tyskland for lige omkring 500 Euro.

Han skrev så en Email Adr. og denkommer her:

http://www.kat-versand.de/index.htm

Jeg fik min kolega (Som er født Tysker) til at skrive til dem, om hvilken Audi det drejede sig om (Audi 2.6E v6 04/93)

De skrev tilbage samme dag (faktisk inde for et 15 minuter) om jeg ønskede et sæt eller bare den venstre, de reparere også de gamle katalysatore.
Der stod bestillings nr. på alle tingene.

Vi skrev tilbage at vi ønskede et sæt og spurgte så om hvor meget det ville komme til at koste i fragt, når det skulle sendes til djævleøen sjælland. (Det er desvære ikke lige så nemt for os, som for jyderne at komme til Tyskland og heller ikke så billigt Græder )

De skrev så tilbage med samme, at det ville koste 475 Euro for Katalysatorene og 25 Euro i fragt.

Jeg bestilte så en onsdag, og allerede om fredagen kom de så med posten.

Helt nye katalysatore med monteringssæt og det hele, som produsenten siger er bedre end de orginale og med 3 års garanti, det kan sgu ikke være bedre .

Istedet for at jeg kun købte en venstre i Danmark for 4500 kr + moms
fik jeg et sæt til lige under 4000 kr.

jeg vil bare lige sige tak for det gode råd, dem kan vi alle sgu godt bruge nogle flere af.

MVH. Shadow
Audi 100 (C4) 2.6 Fra 04/93 Sortmetalic Med S4 Forlygter, Hvide Blink For & Røde Blink Bag.
Seat Ibiza (Stylance) 1.4 16W Citrus Metalic 2009 Model http://seat.dk/modeller/newibiza/
Peter Møller
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 70
Tilmeldt: 18/02/2003 18:47
Geografisk sted: Roskilde-området

Indlæg af Peter Møller »

Det er sku´ smukt.....
Jeg er selv på udkig efter katalysatorer, og det er noget af en jungle må man sige.
Men du har lige løst problemet Cool
torben w

Indlæg af torben w »

Jeg har jo brugt lidt af dagen i dag på at søge på udstødning og katalysatorer :0)

Her er et par links til billige tyske sider med kats :

www.Kat-Pro.de

www.auto-teile-weiss.de

Kvaliteten af deres produkter kender jeg selvsagt ikke til :0) ... så ovenstående er blot til lidt inspiration ;0)
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"