Foreløbig afgift : Det er den nederste værdi ...

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
torben w

Foreløbig afgift : Det er den nederste værdi ...

Indlæg af torben w »

Så var jeg nede og betale depositummet for afgiften på øsen idag, og måtte lige hjem og hente reserver, da jeg troede at det var den øverste værdi (laveste) værdi, jeg skulle smide, men det er altså den nederste (højeste) værdi, man skal erlægge Chokeret ... Nu får jeg så lov til at kigge et par vurderingsfolk dybt i øjnene og se hvor meget af differencen jeg kan vinde tilbage.

Nå, men mødte en gut der nede ved Told&Skat, der var nede og betale afgift på en 80'er Sedan 2,8, så det skulle gerne blive til et nyt odenseansk medlem inden længe Smiler
Brugeravatar
Frank
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 446
Tilmeldt: 21/01/2003 16:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Frank »

Hvor meget måtte du slippe ? Smiler
torben w

Indlæg af torben w »

Jeg troede jo at jeg kunne nøjes med 29.000, men måtte have 47.000 op ... Selv om det "kun" er foreløbig afgift, gør det s'gu lidt ondt på likviditeten og sætter her og nu en delstopper for lydplanerne.

Nå, jeg skal s'gu nok vinde en god sjat af de penge tilbage fra de hundehandlere Smiler

Er der forresten nogen, der kan oplyse mig om prisen på 2 nye forskærme der er forberedt til blinklys, incl. montering til en Coupe type 89, samt hvad jeg skal regne med for en fuld omlakering ?
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"