7" In Dash Touchscreen Computer, MP3, Divx, GPS

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Brugeravatar
Kim.Poulsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 273
Tilmeldt: 30/09/2003 20:25
Geografisk sted: Birkerød, Nordsjælland

Indlæg af Kim.Poulsen »

Jamen, det var jo det der var min pointe, netop at vise det bliver noget skidt, hvis man bare trykker på knappen og skriver løs!

/ Kim
frjd
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 228
Tilmeldt: 27/01/2004 17:51

Indlæg af frjd »

Kim.Poulsen skrev:Jamen, det var jo det der var min pointe, netop at vise det bliver noget skidt, hvis man bare trykker på knappen og skriver løs!

/ Kim


Det må jeg så give dig ret i, ved citat skal man helst ramme
uden for "citat" rammen Blinke
Brugeravatar
UdstyrsFreak
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 531
Tilmeldt: 5/12/2003 23:36
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

Indlæg af UdstyrsFreak »

peb skrev:Jeg mener nu at det bliver ualmindeligt uoverskueligt.


Ja jeg kan godt nok ikke se hvordan det bliver uoverskueligt hvis man bruger funktionen rigtigt. Jeg synes da det er en stor hjælp.
Og det har intet at gøre med at man ikke udtrykker sig godt nok. Alle kan bevare overblikket i en tråd med 5-10 svar, men er det en længere med måske 50 indlæg, og man ønsker at skrive en kommentar til det der stod i indlæg nr 3, så er det altså vældig praktisk at kunne tage det med som citat ! Ellers skulle folk som måske ikke har læst samtlige indlæg, jo først til at finde indlæg 3 og læse det og så derefter tilbage til den sidste side. Det kunne blive en frygtelig springen frem og tilbage !

Men som du siger, hver sin smag. Synes bare det er for nemt at sige at man så bare skal formulere sig ordentlig...
Mvh
Michael Hansen
Audi A6 (4F) Avant 2.0 TDI - 2007
MMI High, Klima plus, Farve FIS, Multifunktionsrat, Bluetooth, Bi-Xenon, LED-baglygter, Lyspakke, Glanspakke, Svingbart træk, CH/LH...

"En bør ikke accelerere fragmenter af geologisk herkomst såvel i transvasale som ballistiske baner, såfremt en selv residere i transparant domicil af ekstremt ringe brudstyrke"
saxtoft
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 109
Tilmeldt: 26/03/2004 15:44

Indlæg af saxtoft »

Okay, den her tråd har vist taget lidt af en drejning - fra indbygning af skærm til om man skal bruge citat eller ej.
Jeg vil tillade mig at vende tilbage til det med skærmen, for det er nu det mest spændende. I den forbindelse kom jeg i tanke om et godt råd som jeg har lært ved at støbe i glasfiber, kulfiber og kevlar med både epoxy og polyester. Køb lidt pulverfarve i et byggemarked. Det koster ikke ret meget (50 kr for et kg oxydsort) og der skal næsten ingen ting til. Bland det op i epoxyen, polyesteren eller plasticmassen, så er den allerede (ind)farvet. Vælger du samme farve som den du skal ligge på til sidst, vil du kunne undgå et eller flere lag maling og fremtidige hak mm. vil ikke fremstå så synligt. Skal man være helt prof. og især hvis man har noget væv i de nederste lag, som man IKKE vil slibe ned i, kan man skifte mellem to farver i de første par lag, så kan man altid se hvor langt man har igen. Sidst vil mørke farver vise fejl mm. bedst.
Håber det kan bruges til et fremtidig projekt.
Jens
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 167
Tilmeldt: 21/12/2003 21:11
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Jens »

Hurra

1500 besøg på et emne Chokeret

Jeg er selv lidt forelsket en sådan en bil PC løsning, og faldt over denne danske hjemmeside www.bilpc.net - bare for info. Jeg har endnu ikke nævnt det for hende der bestemmer i huset, men ideer er jo altid gode at have.

Er der nogen der ved om traditionel bærbar PC, tilsluttet med touch skærm kan kan anvendes Spørgsmål Det jeg er mest betænkelig ved, er om harddisken kan tåle de rystelser der opstår under kørsel.

Det kunne jo være en fin løsning med en bærbar PC, touch skærm med tastetur, gps modtager og lidt software. Som jeg umiddelbart ser det, kan det fås for omkring 5000,- plus naturligvis en bærbar PC Blinke
Brugeravatar
Jonas_R
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1609
Tilmeldt: 10/10/2003 20:31
Geografisk sted: Stor københavn

Indlæg af Jonas_R »

Du kan gøre det meget billigere hvis du køber sådan en casetronic mini kabinet. Har jeg gjort tjek

www.cartft.com


JOnas R.
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"