Søger gode råd til Audi A4 Cabriolet

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
danielhougaard
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12/09/2015 17:57

Søger gode råd til Audi A4 Cabriolet

Indlæg af danielhougaard »

Hej medlemmer af Audiclub.dk

Jeg er på udkig efter en lækker bil og er derfor faldet for en Audi A4 Cabriolet. Jeg ved ikke vild meget om biler og har ikke haft en Audi før. Vil derfor gerne have jeres hjælp til at finde det rette til mig:

Bilen må koste op til 180.000kr og skal være fra 2004 eller nyere og skal være benzin.

1. Hvilken model bør jeg vælge? Jeg har hørt nogle sige, at jeg bør vælge en 1.8T fremfor en 2.4 og 3.0. Hvorfor, fandt jeg aldrig helt ud af - Hvad mener I om det?

2. Udvalget er stort på mobile.de, men hvad er jeres erfaringer med at købe biler fra udlandet? Er det nemt nok at regne afgiften ud på dem og er det en forholdsvis smertefri proces?

3. Hvor mange kilometer må bilen have kørt - Man kan selvfølgelig se meget på bilens stand, men hvad med alt det skjulte? Har I nogle gode tommelfingerregler her?

4. Automatgear eller manuelt? Bør jeg holde mig fra automatgear eller er gearkasserne stabile nok?

Jeg ved godt det er lidt meget på en gang. Håber I har lyst til at hjælpe mig lidt i den rigtige retning. :D

På forhånd tak for jeres tid :-)

Mvh. Daniel
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Søger gode råd til Audi A4 Cabriolet

Indlæg af rofl »

fandt du en ?
danielhougaard
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12/09/2015 17:57

Re: Søger gode råd til Audi A4 Cabriolet

Indlæg af danielhougaard »

Er stadig meget interesseret i at få svar på ovenstående spørgsmål.
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"