Hvor håndvasker man henne?

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Brugeravatar
Ztrejfer
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 62
Tilmeldt: 13/03/2015 23:01
Geografisk sted: København

Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af Ztrejfer »

Jeg har en spritny A3 i farven sort Mythos metallak. Den vælger jeg håndvask til - men jeg har ingen indkørsel at vaske i (ej heller altan), og skal derfor finde et sted at håndvaske omkring Gentofte eller i Storkbh. Nogen der kender til et godt (gerne billigt, helst gratis 8-) ) sted at håndvaske? Jeg tager naturligvis selv udstyr med, bare der er vand, vandslange og spande på stedet.
Audi A3 - 1.4 TFSI 150hk (8V), 7-trins S-tronic
Brugeravatar
Inside
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 13/07/2013 12:54
Geografisk sted: København

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af Inside »

Jeg lytter lige med her.

I øjeblikket burger jeg http://www.iwash.dk men det er dælme langt at køre fra Amager til Hillerød for at vaske. Det er til gengæld yderst godkendte faciliteter de har (y)
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
Brugeravatar
Ztrejfer
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 62
Tilmeldt: 13/03/2015 23:01
Geografisk sted: København

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af Ztrejfer »

Tak for iWash. De skriver "3 minutter vasketid 20 kr." Hvad betyder det ?- for 3 min. rækker da ingen steder...

For den nordjyske del af vort publikum fandt jeg dette:

http://www.washngo.dk
Audi A3 - 1.4 TFSI 150hk (8V), 7-trins S-tronic
Brugeravatar
Inside
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 13/07/2013 12:54
Geografisk sted: København

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af Inside »

Ztrejfer skrev:Tak for iWash. De skriver "3 minutter vasketid 20 kr." Hvad betyder det ?- for 3 min. rækker da ingen steder...


Den her video forklarer det meget godt:
https://www.youtube.com/watch?v=La7xeWXuqi0

Jeg plejer at komme af med 3-4 poletter deroppe. 1 polet til at blødgøre og fjerne insekter snavs og skidt. Derefter 1 polet med børsten, hvor man får sæbet hele bilen ind. Ofte kommer jeg af med 2 poletter her. Men man kan også starte med 1 polet, og så selv have micro-fiberbørste med hvis man ønsker det. Lige for at komme ordenligt rundt inden man fortsætter med poletterne.

Slutter af med 1 polet til at fjerne alt sæben med kalkfri vand :) Måske 2 hvis der stadig er sæberester hist og her.
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
Brugeravatar
Ztrejfer
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 62
Tilmeldt: 13/03/2015 23:01
Geografisk sted: København

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af Ztrejfer »

Tusind tak for det. Hillerød ligger lige i overkanten på afstand (bor i Gentofte) - men så kan man jo kombinere med en tur til Grib Skov først - og en vask :D
Audi A3 - 1.4 TFSI 150hk (8V), 7-trins S-tronic
Brugeravatar
rlarsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1325
Tilmeldt: 30/04/2009 16:16
Geografisk sted: København S

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af rlarsen »

Prøv også at checke diverse Shell og Q8 stationer ;) (jeg ved at der findes en del i provinsen - men om der findes nogen tæt på dig, ved jeg så ikke).
Mvh.
Rene Larsen


Billede Billede- Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic MÅ2009 - solgt - VCDS 21.9.0 (HEX-V2)
Brugeravatar
Inside
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 110
Tilmeldt: 13/07/2013 12:54
Geografisk sted: København

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af Inside »

rlarsen skrev:Prøv også at checke diverse Shell og Q8 stationer ;) (jeg ved at der findes en del i provinsen - men om der findes nogen tæt på dig, ved jeg så ikke).


Shell Taastrup Hovedgade 25 har også vask selv med poletter. Deres vand er dog IKKE kalkfrit så ens bil ser mere beskidt ud bagefter end ren :/[]
Audi A4 B8 1.8 TFSI fra 2008 - Belysningspakke - Audi MMI 2G High m. Navigation - Xenon/LED - Parkeringshjælp - Elektrisk skyde/vippeglastag - Klimakomfortsæder foran i Milano læder - Sort loft - Audi Sound System - Businesspakke med 3-zonet klimaanlæg - 18" 10-eget design, Audi exclusive fælge - Blanke rudelister - el-indstillelig lændestøtte - Fartpilot - førerinformationsdisplay i farve - Uden modelbetegnelse
hawkeye_77
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 18
Tilmeldt: 22/11/2014 17:02

Re: Hvor håndvasker man henne?

Indlæg af hawkeye_77 »

www.venstre.dk
Søllerødvej 30, 2840 Holte

De skulle efter sigende være supergode ved håndvasken
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"