Vurdering af salg

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Brugeravatar
Jake242
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 242
Tilmeldt: 2/05/2011 21:43
Geografisk sted: København S

Vurdering af salg

Indlæg af Jake242 »

Hej Alle på forummet.

Eftersom jeg overvejer et salg af min A8 har jeg fået et bud på 60.000 kr fra en person som eksporterer biler.

Hvad er jeres vurdering af det tilbud?

Jeg er faktisk ok med det, men ville hellere have at en som ville sætte pris på den, fik den istedet.

Så uden det skal være en salgsanonnce(som jeg slet ikke har lov til siden jeg kun er mening forum medlem)

Så ville jeg sætte pris på hvis nogen Audi-elskere ville aftage den til samme pris.

Hvis det ikke er tilfældet, så vinker jeg farvel til den I løbet af ugen ;(

prisen er selvfølgelig uden mine 20"

Mvh Jake

PS: hvis det strider mod forummets regler at tilbyde en klassiker til spotpris, så slet venligst:-)
Billede Billede
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen

Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Michael P
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1/07/2013 14:51

Re: Vurdering af salg

Indlæg af Michael P »

Mangler info?
Alder
Km
Motor
Service
Gearkasse
Stand
Audi A4 B5 1.6 Automatgear fra 1995
Klima der dur :)
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Vurdering af salg

Indlæg af rofl »

Fin bil, men hvad er nu lige årsagen til du ikke er medlem af Audi klub, når du har den store fælles interesse som os andre ?
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Vurdering af salg

Indlæg af Gio »

rofl skrev:Fin bil, men hvad er nu lige årsagen til du ikke er medlem af Audi klub, når du har den store fælles interesse som os andre ?
Måske fordi han ikke mener det er pengene/"besværet" værd?
Vi lever heldigvis stadig i et frit land.
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Vurdering af salg

Indlæg af rofl »

Gio skrev:
rofl skrev:Fin bil, men hvad er nu lige årsagen til du ikke er medlem af Audi klub, når du har den store fælles interesse som os andre ?
Måske fordi han ikke mener det er pengene/"besværet" værd?
Vi lever heldigvis stadig i et frit land.


Ja det rigtigt, MIN frie mening er dog, at med den holdning, kommer der helt sikkert ikke flere medlemmer.
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Vurdering af salg

Indlæg af Gio »

rofl skrev:MIN frie mening er dog, at med den holdning, kommer der helt sikkert ikke flere medlemmer.
Jeg er sikker på nye medlemmer sagtens kan tage en beslutning selv, og vi ikke behøver gøre det for dem - endsige pådutte dem vores forskellige meninger ;)
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Vurdering af salg

Indlæg af rofl »

,,, ok Jake242, det er/var heller ikke for at buste din tråd, jeg skrev det med medlemskabet, men mere fordi du selv nævnte det med medlemskabet sidst i din tråd og kan da se du har Audiér nok på "hylden" (y)
Det står selvfølgelig alle frit for, om de vil være medlem af vores Audiclub fællesskab hvis de kører Audi. Kører man Skoda eller lign, kan man da finde en klub med de øsser. :farvel: :rofl:
Brugeravatar
Jake242
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 242
Tilmeldt: 2/05/2011 21:43
Geografisk sted: København S

Re: Vurdering af salg

Indlæg af Jake242 »

rofl skrev:,,, ok Jake242, det er/var heller ikke for at buste din tråd, jeg skrev det med medlemskabet, men mere fordi du selv nævnte det med medlemskabet sidst i din tråd og kan da se du har Audiér nok på "hylden" (y)
Det står selvfølgelig alle frit for, om de vil være medlem af vores Audiclub fællesskab hvis de kører Audi. Kører man Skoda eller lign, kan man da finde en klub med de øsser. :farvel: :rofl:


No worries, kunne ikke få mig selv til at sælge... Ville savne den for meget.

Grunden til at jeg ikke er medlem er hovedsageligt fordi jeg ikke aktivt har interesse i arrangementer og deslige.

Mvh Jake
Billede Billede
Nuværende
Mercedes-Benz E220d W213 16’ - Flyderen

Audi A8 4,2 quattro D2 94' - Kareten ---> SOLGT!
Opgraderingere på Kareten---> http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=28069
VW lupo 1,4 01' - Hr Bettesen—-> SOLGT!
Audi A4 1,6 B5 95' - Madam Rød ---> SOLGT!
Opel Kadett 1,2 C 77' - Kasketten ---> SOLGT!
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Vurdering af salg

Indlæg af rofl »

Jake242 skrev:
rofl skrev:,,, ok Jake242, det er/var heller ikke for at buste din tråd, jeg skrev det med medlemskabet, men mere fordi du selv nævnte det med medlemskabet sidst i din tråd og kan da se du har Audiér nok på "hylden" (y)
Det står selvfølgelig alle frit for, om de vil være medlem af vores Audiclub fællesskab hvis de kører Audi. Kører man Skoda eller lign, kan man da finde en klub med de øsser. :farvel: :rofl:


No worries, kunne ikke få mig selv til at sælge... Ville savne den for meget.

Grunden til at jeg ikke er medlem er hovedsageligt fordi jeg ikke aktivt har interesse i arrangementer og deslige.

Mvh Jake


Vise vase Jake, pengene går til at godt formål og vi er jo i vores fulde ret til selv at lave noget videndenling her i København, så alt ting ikke kun foregår i jylland :D
Men selv om du ikke er medlem, er det stadig fedt at kunne hjælpe hinanden (y)
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"