Hjælp til Audi RS4 B7 sedan dele

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Zell
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 16
Tilmeldt: 6/09/2014 00:45

Hjælp til Audi RS4 B7 sedan dele

Indlæg af Zell »

Hej

Her i løbet af efteråret skal jeg anskaffe mig en RS4 B7 - sedan model og den skal være så sort som mulig. De fleste har desværre krom liste rundt om ruderne og krom rundt om grillen. Eksempel kan ses her:

http://www.autoevolution.com/news/audi- ... 47901.html

Kan rammen om grillen skiftes alene eller skal der helt ny grill i? Går ud fra, at listen rundt om ruden kan skiftes til sort og det samme er gældende med sidespejlene, gerne i originale dele, hvilket Audi vel kan ordne. Noget der kender en ca. pris og er der særlige problemer ved skift af disse ting?

Krom kan hverken males over eller have folie på. Eller er jeg helt gal på den og gælder det samme med sidespejlet?


På forhånd tak!
J Reher
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: 31/05/2012 23:16
Geografisk sted: Jylland

Re: Hjælp til Audi RS4 B7 sedan dele

Indlæg af J Reher »

Rammen kan ikke skiftes alene - der skal en ny grill til og den er ret kostbar. Har prøvet turen og endte op med at købe nyt hos AZF Torsten. Man kan være heldig at finde en på ebay
Mvh
J Reher
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hjælp til Audi RS4 B7 sedan dele

Indlæg af rofl »

Har fundet det nyt uoriginalt i sort hvis det er noget, man kan ikke se forskel.
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Hjælp til Audi RS4 B7 sedan dele

Indlæg af 8PJ »

Mener at RS4 spejlene er helt samme facon som std. spejlene (de er heller ikke i chrom, men "alu", så her kan du sikkert finde et hav af personer, som vil bytte deres spejlkapper med dine originale (hundedyre) RS4-kapper. Alternativt kan du sælge dine kapper og finde nogle andre i std. farve og så male disse. Prisen for RS4-kapperne kan sikkert dække både andre kapper samt maling.


Zell skrev:Hej

Her i løbet af efteråret skal jeg anskaffe mig en RS4 B7 - sedan model og den skal være så sort som mulig. .....


Krom kan hverken males over eller have folie på. Eller er jeg helt gal på den og gælder det samme med sidespejlet?


På forhånd tak!
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hjælp til Audi RS4 B7 sedan dele

Indlæg af rofl »

Efter min mening hvis man skal lave om på en original rs bil, så beholder man selvfølgelig alle stumperne og lægger dem på hylden. Synes ikke det er ting man sælger medmindre det er sammen med bilen hvis den skal sælges igen.
Bare min mening og måske derfor jeg har hylderne fyldt :roll:
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"