Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Står og skal bruge en ny Audi - hvilken forhandler på Sjælland kan I anbefale?

Har været forbi Audi Amager, men hold da op en skuffelse :shock: Har aldrig mødt så ligeglade og arrogante sælgere, som ikke ænser kunderne det mindste. Der skal der bestemt ikke handles :(
Brugeravatar
Beoman
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 390
Tilmeldt: 15/05/2007 14:25
Geografisk sted: Helsingør

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af Beoman »

Det er vist ikke en enlig svale, desværre.
Hold dig fra Hørsholm. Du kan finde min historie under A3 8v styretøj.
2012 A3 8v 1.8 TFSI S-tronic.
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Beoman skrev:Det er vist ikke en enlig svale, desværre.
Hold dig fra Hørsholm. Du kan finde min historie under A3 8v styretøj.


Det er noteret (y) Lader til at det snarere er reglen end undtagelsen, at finde god kundeservice :-k
Zell
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 16
Tilmeldt: 6/09/2014 00:45

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af Zell »

Audi Gladsaxe lyder nøjagtig som Amager... desværre.
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Zell skrev:Audi Gladsaxe lyder nøjagtig som Amager... desværre.


Det er også min erfaring fra år tilbage :twisted: Skal man virkelig helt til fastlandet, for at finde en forhandler, som kender til ordet "Kundeservice" ;)
Brugeravatar
Reno
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 10/07/2004 12:52
Geografisk sted: Amager

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af Reno »

Lyder lækkert med en ny audi. Det er en god og rar tid at planlægge, hvilke model og udstyr, man skal købe.

Har prøvet 2 gange at købe audi, begge gange hos audi Amager, til stor tilfredshed. Prøv at kontakte Martin, han har været der i en menneskealder og har bl.a. været med til at arrangere træf for audiclub.dk. Mener har er chef for salg, dejligt menneske.

Skal lige spørge ind til hvad du mener med "god kundeservice"

Held og lykke med køb af ny audi :)
Ama`r
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Reno skrev:Lyder lækkert med en ny audi. Det er en god og rar tid at planlægge, hvilke model og udstyr, man skal købe.

Har prøvet 2 gange at købe audi, begge gange hos audi Amager, til stor tilfredshed. Prøv at kontakte Martin, han har været der i en menneskealder og har bl.a. været med til at arrangere træf for audiclub.dk. Mener har er chef for salg, dejligt menneske.

Skal lige spørge ind til hvad du mener med "god kundeservice"

Held og lykke med køb af ny audi :)


Har siddet og leget med Audi konfiguratoren på Audi.de så vi er rimelig godt med på, hvilken motor, gearkasse, udstyrsniveau og ekstraudstyr der skal købes :)

Jeg har én gang været ude hos Audi Amager og jeg tror faktisk, at man kan opnå en større kundeservice hos Postdanmark. Jeg gik rundt i udstillingen i små 10 minutter, imens deres sælgere tjekkede facebook, råbte igennem lokalet til hinanden og havde travlt med ikke at kigge min fejl, blot fordi jeg måske stod i sandaler, shorts og en t-shirt.
Efter 10 minutter kom deres søde værtinde Tanja dog over (Hun var travl optaget i telefon, da jeg kom ind) men på det tidspunkt var min tålmodighed væk - men havde Tanja været sælger derude så havde jeg ikke tøvet ét sekund, med at handle bil med hende.

De kunne passende sende samtlige sælgere i afdelingen ud i klargøringsafdelingen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemvant.

Dermed ikke sagt, at det hele er galt ude på Amager - for deres VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på :)
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Reno skrev:
Skal lige spørge ind til hvad du mener med "god kundeservice"

Held og lykke med køb af ny audi :)


Her forventer jeg, at en sælger et givent sted rent faktisk interesserer sig for kunden og ikke bare snik-snakker med andre sælgere. Man skulle jo tro, at de gerne ville sælge biler :?
Brugeravatar
Reno
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 10/07/2004 12:52
Geografisk sted: Amager

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af Reno »

Det er da også irriterende, tror bare det er en smutter. Er selv i de bløde erhverv, du ved dem med jacoform sko, har selv et par og dem har jeg trådt i når jeg har været hos audi Amager.
Når det er sagt, så er da ingen tvivl i, når vi mænd er tændt, så er vi bare så fokuseret, det gælder i mange af livets forhold ;)

Prøv at kontakte Martin, han er en flinker fyr.

Hvilke audi du er ude efter?
Ama`r
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Reno skrev:Det er da også irriterende, tror bare det er en smutter. Er selv i de bløde erhverv, du ved dem med jacoform sko, har selv et par og dem har jeg trådt i når jeg har været hos audi Amager.
Når det er sagt, så er da ingen tvivl i, når vi mænd er tændt, så er vi bare så fokuseret, det gælder i mange af livets forhold ;)

Prøv at kontakte Martin, han er en flinker fyr.

Hvilke audi du er ude efter?


Jeg talte i hvert fald 3 sælgere, så en smutter kan vidst ikke dække over det ;)

Skal bruge en A3 med klud.
Brugeravatar
Reno
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 10/07/2004 12:52
Geografisk sted: Amager

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af Reno »

Sønike har leaset en A3 1.4 TFSI cod ultra med 7 trins S tronic.

Den er vild lækker, selvfølgelig i sort.

Tror han gav 25 kilo ud og 5.1 kilo mdr. i 36mdr :-k

Kæresten og ham er på vej hjem fra Madrid/Toledo, de har været afsted i 3 uger og rammer København i nat.

Han er begejstret og siger, alle mennesker skulle prøve sådan en tur i en audi.

Glæd dig :)
Ama`r
A2 1.2 TDI Aut. 2005-260.000km
A6 2.0 Avant Aut. 2004-109.000km
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Reno skrev:Sønike har leaset en A3 1.4 TFSI cod ultra med 7 trins S tronic.

Den er vild lækker, selvfølgelig i sort.

Tror han gav 25 kilo ud og 5.1 kilo mdr. i 36mdr :-k

Kæresten og ham er på vej hjem fra Madrid/Toledo, de har været afsted i 3 uger og rammer København i nat.

Han er begejstret og siger, alle mennesker skulle prøve sådan en tur i en audi.

Glæd dig :)


Det er ikke til mig selv men min grandniece :-) Men det skal netop være med samme motor og gearkasse (y)
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af rofl »

Zell skrev:Audi Gladsaxe lyder nøjagtig som Amager... desværre.

Kunne ikke være mere enig 8)

, og dog lidt, ham jeg tale med i telefone vedr ombytning af instruktionsbog tysk dansk var super flink, men det er nok noget andet. De få gange jeg har mødt op i Gladsaxe , er samme oplevelse som du havde i Amager. Men om det er deres koncept ved jeg ?
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Det er åbenbart snarere reglen end undtagelsen at give god service hos Audi kan jeg erfare :?
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af rofl »

baronen skrev:Det er åbenbart snarere reglen end undtagelsen at give god service hos Audi kan jeg erfare :?


Kunne man et kort øjeblik,,,, forestille sig det er os der er noget i vejen med :-k
Kan se du også godt kan lide merser, kunne det være du under samtalen har brugt det ord,,op til flere gange [-X

Selv spurgte jeg en af gangene ind til reservedelslageret på kontoret hvor der kun sad unger mennesker, i hvide skjorter,, og alle med samme farve slips 8) og jeg lign nok ikke en som skulle købe ny bil :D :D

Kan godt være man skal lign penge for at komme så fine steder :roll: :D :D :D

ja,,, vi har mange sjove oplevelser her i København, den var aldrig gået på fastlandet :mrgreen:
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

rofl skrev:
baronen skrev:Det er åbenbart snarere reglen end undtagelsen at give god service hos Audi kan jeg erfare :?


Kunne man et kort øjeblik,,,, forestille sig det er os der er noget i vejen med :-k
Kan se du også godt kan lide merser, kunne det være du under samtalen har brugt det ord,,op til flere gange [-X

Selv spurgte jeg en af gangene ind til reservedelslageret på kontoret hvor der kun sad unger mennesker, i hvide skjorter,, og alle med samme farve slips 8) og jeg lign nok ikke en som skulle købe ny bil :D :D

Kan godt være man skal lign penge for at komme så fine steder :roll: :D :D :D

ja,,, vi har mange sjove oplevelser her i København, den var aldrig gået på fastlandet :mrgreen:


Jeg har ikke åbnet munden på noget tidspunkt, da jeg befandt mig hos Audi på Amager.... Men var jeg bilsælger og trådte der en kunde ind i min salgsafdeling, så henvendte jeg mig da straks til vedkommende - eller fik en kollega til det, hvis jeg var optaget.

Nu kunne jeg selvfølgelig have parkeret min bil lige ude foran hoveddøren, så de kunne se den - men det er jeg ikke interesseret i, da jeg foretrækker, at alle potentielle kunder får samme service, uanset om du kommer i en gammel Lada eller en ny Ferrari.
Brugeravatar
HPO
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1344
Tilmeldt: 18/11/2006 18:53
Geografisk sted: København

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af HPO »

baronen skrev:
rofl skrev:
baronen skrev:Det er åbenbart snarere reglen end undtagelsen at give god service hos Audi kan jeg erfare :?


Kunne man et kort øjeblik,,,, forestille sig det er os der er noget i vejen med :-k
Kan se du også godt kan lide merser, kunne det være du under samtalen har brugt det ord,,op til flere gange [-X

Selv spurgte jeg en af gangene ind til reservedelslageret på kontoret hvor der kun sad unger mennesker, i hvide skjorter,, og alle med samme farve slips 8) og jeg lign nok ikke en som skulle købe ny bil :D :D

Kan godt være man skal lign penge for at komme så fine steder :roll: :D :D :D

ja,,, vi har mange sjove oplevelser her i København, den var aldrig gået på fastlandet :mrgreen:


Jeg har ikke åbnet munden på noget tidspunkt, da jeg befandt mig hos Audi på Amager.... Men var jeg bilsælger og trådte der en kunde ind i min salgsafdeling, så henvendte jeg mig da straks til vedkommende - eller fik en kollega til det, hvis jeg var optaget.

Nu kunne jeg selvfølgelig have parkeret min bil lige ude foran hoveddøren, så de kunne se den - men det er jeg ikke interesseret i, da jeg foretrækker, at alle potentielle kunder får samme service, uanset om du kommer i en gammel Lada eller en ny Ferrari.



Jeg syntes det er helt generelt hos Audi de er alt for højrøvede.

Jeg personeligt elsker at købe dyrt i træsko og jeg får knopper over hele den fede krop når man bliver vuderet
på hvordan man går klædt,de burde have lært at det ingen steder høre hjemme
Lille ny på vej hjem

http://www.audiclub.dk/biler/bil.php?id=192
---------------------------------

Ford Transit 300M 2,2 tdci 2007

Jeep Grand Cherokee 2,7 crd 2003
Brugeravatar
rofl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 175
Tilmeldt: 25/04/2011 08:53
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af rofl »

Jeg er fuldstændig enig med jer begge to, det er bare sådan, at hver gang jeg fortæller andre om samme oplevelser, får jeg altid en eller anden forklaring på hvorfor, og det kan ikke passe, og det er nok bare mig osv osv, men det ender altid med jeg skrider igen - og tager pengene med.

Men men kan ikke forestille mig de gør det med vilje, eller det er den måde de er udlært på hos audi , tror bare desværre det er generelt med den service idag, måske et eller andet med "det er audi og det har du ikke penge til, så lad være med at spilde min tid" holdningen. En dag jeg var forbi smc i Glostrup,,,, ja som skulle være nogle af de værste, havde de ikke lige den reservedel til den lille s3 er, så jeg blev henvist til Skoda et eller andet sted i Brøndby. Jeg sneg mig ind i butikken langs væggen :D 8) men blev dog temmelig overrasket over den service og betjening jeg fik der, ja også var prisen kun det halve for den samme dims originalt (y) Men gik så også lidt rundt og kikkede i forretningen og ved stadig godt hvorfor vi kører audi, men det er nu en anden sag :mrgreen:
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

HPO skrev:
Jeg personeligt elsker at købe dyrt i træsko og jeg får knopper over hele den fede krop når man bliver vuderet
på hvordan man går klædt,de burde have lært at det ingen steder høre hjemme


Jeg har det på præcis samme måde :) Forventer samme behandling i sandaler og shorts, som jeg gør i et italiensk jakkesæt med matchende sko. Det sker desværre bare sjældent!

Måske man skal til at bære sit kreditkort i en snor om halsen, så de kan se, at det ikke bare er lutter lagkage ;)
MadsenRex
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 62
Tilmeldt: 16/10/2012 00:07
Geografisk sted: Østerbro

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af MadsenRex »

Har handlet bil hos Audi Amager, hvor jeg lignede noget der var løgn(klipklappere og slidte shorts og t-shift, og deres opmærksomhed var mildest talt ikke eksisterende. Da jeg vidste hvad jeg ville have af bil, gik jeg direkte hen og sagde, jeg vil have den, men til den her pris og med det udstyr. De gloede lidt, da jeg spurgte om de ville have 920.000,- kontant nu, eller hvordan. Havde dem med i en pose, ha ha... Men det ville han ikke. Så jeg vadet ud af butikken og kom tilbage dagen efter ned en check. Se det var skægt[FACE WITH TEARS OF JOY] de hilser dig stadig meget pænt hver gang jeg kommer også i grimt tøj[WINKING FACE]
[b]Nuværende bil: A6 Allroad 2013 3,0 245hk, min baby!
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"