Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

MadsenRex skrev:Har handlet bil hos Audi Amager, hvor jeg lignede noget der var løgn(klipklappere og slidte shorts og t-shift, og deres opmærksomhed var mildest talt ikke eksisterende. Da jeg vidste hvad jeg ville have af bil, gik jeg direkte hen og sagde, jeg vil have den, men til den her pris og med det udstyr. De gloede lidt, da jeg spurgte om de ville have 920.000,- kontant nu, eller hvordan. Havde dem med i en pose, ha ha... Men det ville han ikke. Så jeg vadet ud af butikken og kom tilbage dagen efter ned en check. Se det var skægt[FACE WITH TEARS OF JOY] de hilser dig stadig meget pænt hver gang jeg kommer også i grimt tøj[WINKING FACE]


Så du betalte for en bil, før du gik den leveret? Eller hvordan skal din sætning forstås?

Forstår udmærket at forhandleren ikke ville tage imod så mange kontanter - de har formentlig været bekendt med kontantforbuddet i Hvidvaskloven, som du kan læse mere om på http://www.ret-raad.dk/Offices/partnera ... DxR8RauQqs

Ville personligt aldrig selv betale en bil med kontanter - da jeg købte min S500 i foråret i år, fik jeg tilsendt en regning pr. mail et par dage inden levering, som jeg betalte pr. netbank. Nemt og enkelt og så havde jeg fri for at rende rundt med x antal kontanter i lommen.
Brugeravatar
LarsG
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 526
Tilmeldt: 7/09/2007 17:36
Geografisk sted: København

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af LarsG »

Jeg har nu altid fået god behandling fra Michael Hansen fra Audi Amager, han tager sig altid tid til og tage en bilsnak når jeg kommer forbi og ser hvad de har stående. Jeg har handlet Audi med ham 3 gange nu og gør det helt sikkert også næste gang såfremt, at Michael er ansat der til den tid :D
Lars
Audi Q5 2,0 TDI S-tronic S-Line - 2017

Tidligere Audi'er:
Audi Q3 1,4 TFSI - 2014
Audi A3 8PA SB 2,0 TDI - 2011
Audi A3 8P HB 3,2 quattro DSG - 2005
Audi A6 4F Limo 2,0 TFSI - 2007
Audi A3 8PA SB 2,0 FSI - 2005
baronen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: 10/10/2014 15:30

Re: Hvilken Audi forhandler til ny bil?

Indlæg af baronen »

Så er der blevet handlet ny bil - om end det dog ikke blev til en Audi til pigebarnet denne gang :)

Takker mange gange for Jeres hjælp (y)
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"