Hjælp til afmontering af kontakten i sidebeklædningen (rude)

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
1566
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 18
Tilmeldt: 25/05/2007 09:15
Geografisk sted: Nordjylland

Hjælp til afmontering af kontakten i sidebeklædningen (rude)

Indlæg af 1566 »

Tak for hjælp med at afmontere sidebeklædningen i døren - har fået skiftet rudehejs - men nu skal jeg ha' afmonteret kontakten/pulten der sidder i døren - da jeg stadig har problemer med rudehejset (det virker altid nedad - men ind i mellem ikke altid opad ).

Takker - godt nytår :(
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Hjælp til afmontering af kontakten i sidebeklædningen (r

Indlæg af Bjørn T »

1566 skrev:Tak for hjælp med at afmontere sidebeklædningen i døren - har fået skiftet rudehejs - men nu skal jeg ha' afmonteret kontakten/pulten der sidder i døren - da jeg stadig har problemer med rudehejset (det virker altid nedad - men ind i mellem ikke altid opad ).

Takker - godt nytår :(

Måske får du mere hjælp hvis du IKKE, holder hemmeligt hvilken bil kontakten sidder i. Og måske også hvis du valgte det rette index.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Hjælp til afmontering af kontakten i sidebeklædningen (r

Indlæg af SorenR »

Bjørn T skrev:
1566 skrev:Tak for hjælp med at afmontere sidebeklædningen i døren - har fået skiftet rudehejs - men nu skal jeg ha' afmonteret kontakten/pulten der sidder i døren - da jeg stadig har problemer med rudehejset (det virker altid nedad - men ind i mellem ikke altid opad ).

Takker - godt nytår :(

Måske får du mere hjælp hvis du IKKE, holder hemmeligt hvilken bil kontakten sidder i. Og måske også hvis du valgte det rette index.

Det er da ikke hemmeligt ;-)

Bilen en A6 fra 2003... http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=30328 (3-4 klik med musen O:) Det er godt med lidt ekstra motion ovenpå julen :mrgreen: )
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Hjælp til afmontering af kontakten i sidebeklædningen (r

Indlæg af Bjørn T »

SorenR skrev:
Bjørn T skrev:
1566 skrev:Tak for hjælp med at afmontere sidebeklædningen i døren - har fået skiftet rudehejs - men nu skal jeg ha' afmonteret kontakten/pulten der sidder i døren - da jeg stadig har problemer med rudehejset (det virker altid nedad - men ind i mellem ikke altid opad ).

Takker - godt nytår :(

Måske får du mere hjælp hvis du IKKE, holder hemmeligt hvilken bil kontakten sidder i. Og måske også hvis du valgte det rette index.

Det er da ikke hemmeligt ;-)

Bilen en A6 fra 2003... http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=30328 (3-4 klik med musen O:) Det er godt med lidt ekstra motion ovenpå julen :mrgreen: )

Så det godt, men hvorfor bede samtlige hjælpsomme medlemmer om at lede efter et tidligere indlæg, når man med 2 ord kan hjælpe sig selv til et bedre resultat.

Egentlig burde jeg blive rigtig godt tøsefornærmet over, at blive korrekset på grund af en andens ubetænksomhed, men det gider jeg ikke (lørdags dovenskab) for du finder vel bare på et nyt drilleri. ;)

Jeg tror bare jeg vil nøjes med, at ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. :mrgreen:
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
SorenR
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 6908
Tilmeldt: 17/08/2006 09:41
Geografisk sted: Føllenslev

Re: Hjælp til afmontering af kontakten i sidebeklædningen (r

Indlæg af SorenR »

Bjørn T skrev:Egentlig burde jeg blive rigtig godt tøsefornærmet over, at blive korrekset på grund af en andens ubetænksomhed, men det gider jeg ikke (lørdags dovenskab) for du finder vel bare på et nyt drilleri. ;)

Jeg tror bare jeg vil nøjes med, at ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. :mrgreen:

Tak Bjørn, og i lige måde (y)

PS... "Hvorfor være sur, når man kan være glad og frisk: Det koster kun 5 muskler at se glad ud, men 20 at se sur ud"
“With age comes wisdom, but sometimes age comes alone.”
- Oscar Wilde

Nuværende garage:
1992 Audi Cabriolet (NG) 2.3 10V
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"