Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Brugeravatar
alhl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 17
Tilmeldt: 11/08/2011 16:40
Geografisk sted: København

Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af alhl »

Audi Gladsaxe har henvist til RTT, tidligere Stjerne klargøring for en eventuel polering af bilen. Derudover kan jeg se, at de også skifter ruder m.m.
Jeg mener, at jeg har læst et sted, at Audi Gladsaxe anvender firmaet til klargøring.

Er der nogen som har erfaringer med RTT i Gladsaxe?

Se http://www.rtt.dk
A4 Avant 1.8T B7
Brugeravatar
alhl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 17
Tilmeldt: 11/08/2011 16:40
Geografisk sted: København

Re: Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af alhl »

Er der ingen som har kendskab til RTT i forbindelse med klargøring, polering eller rudeskift?
A4 Avant 1.8T B7
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af TC »

Jo, jeg har erfaring med firmaet. Audi Gladsaxe henviste mig til RTT her i foråret. De har åbenbart et samarbejde. Jeg var fuldt ud bekendt med, at det er en kæmpe prisforskel rundt omkring, men valgte RTT selvom prisen alene udgjorde små kr. 3.000. Årsagen hertil var den, at min lak står rimelig pæn, da bilen ikke er særlig gammel.

Jeg må sige, at jeg ikke vil benytte RTT mere. Jeg skulle have en lakrens og polering mv. Jeg havde en klar forventning om, at småridser blev poleret væk, men det skete bare ikke. Lakken blev fin blank igen, men det var meget skuffende, at småridser (og jeg mener virkelig småridser) ikke blev poleret væk. Alt tyder på, at de ikke kom ordentlig i dybden.

Jeg vil finde et andet firma næste gang og så betale noget mere.
Senest rettet af TC 8/11/2012 22:44, rettet i alt 1 gang.
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
autoglans
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 222
Tilmeldt: 29/05/2004 16:06
Geografisk sted: Videbæk vestjylland
Kontakt:

Re: Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af autoglans »

Hvis jeg var dig ville jeg tage fat i Michael fra Bilvask.nu . han ved hvad han snakker om :-)
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af TC »

Jeg har talt med Michael herom tidligere. Michael var enig i, at min lak ikke var egnet til en større omgang (ca. 10K) hos ham - lakken var simpelthen for ny.
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
alhl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 17
Tilmeldt: 11/08/2011 16:40
Geografisk sted: København

Re: Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af alhl »

TC skrev:Jo, jeg har erfaring med firmaet. Audi Gladsaxe henviste mig til RTT her i foråret. De har åbenbart et samarbejde. Jeg var fuld bekendt med, at det er en kæmpe prisforskel rundt omkring, men valgte RTT selvom prisen alene udgjorde små kr. 3.000. Årsagen hertil var den, at min lak står rimelig pæn, da bilen ikke er særlig gammel.

Jeg må sige, at jeg ikke vil benytte RTT mere. Jeg skulle have en lakrens og polering mv. Jeg havde en klar forventning om, at småridser blev poleret væk, men det skete bare ikke. Lakken blev fin blank igen, men det var meget skuffende, at småridser (og jeg mener virkelig småridser) ikke blev poleret væk. Alt tyder på, at de ikke kom ordentlig i dybden.

Jeg vil finde et andet firma næste gang og så betale noget mere.


Tak for at du ville dele dine erfaringer, det var pænt af dig. Man skulle jo umiddelbart tror, at kvaliteten var i top, hvis de samarbejder med Audi. Jeg skal også blot have poleret nogen små vaskeridser væk og skiftet forruden.

Og jeg må lige tilføje - det er en lækker bil du har dig...
A4 Avant 1.8T B7
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Erfaringer med RTT, tidligere Stjerne klargøring?

Indlæg af TC »

Tak alhi. :D
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"