Gps overvågning DEFA

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Brugeravatar
sapi100
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 142
Tilmeldt: 26/01/2003 13:11
Geografisk sted: 2660

Re: Gps overvågning DEFA

Indlæg af sapi100 »

MadsenRex skrev:
sapi100 skrev:Nu er spørgsmål gik ud på et Sim kort og ikke om effekten om GPS Tracker eller om forsikikring godkendt eller ej, jeg tror der er mange klar over at der findes "forstyrelses" udstyr mod alt.
Jeg har casco´er på mine biler, så jeg er ligeglad om det stjæle dem,derfor jeg har forsikring.
Den lille dims er kun til lidt lege,se hvor min bil er når ungerne låne den og faktisk kan meget,lige så meget som det dyre modeler.


Nuvel, nu er der jo biler, hvor du ikke kan få en kaskoforsikring på, hvis ikke du har en godkendt tracker. Naturligvis er det op til en selv, om man så vil have kasko på sin vogn, men til en bil på den gode side af en million, er det nu en ret fed feature at have, bare min mening;-)



Læser du ikke eller forstår du ikke hvad jeg skriver, eller hvad spørgsmål var??

Spørgsmål var om sim kort, men umilbart ikke nogen kender noget til det, men nu har jeg selv fundet løsning på det.
mvh
Sapi

Audi 100 2.8E quattro fra 94
VW Touran 2.0 TDI 140 fra 07
Seat Mii 1.0 75Hk 2013
Seat Alhambra 1.9 TDI fra 02
Brugeravatar
ullum
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2729
Tilmeldt: 25/12/2006 15:20
Geografisk sted: Fredericia

Re: Gps overvågning DEFA

Indlæg af ullum »

Helt ærligt sapi, så er dette spørgsmålet der starter tråden


MadsenRex skrev:Hej eksperter!

Jeg har fået monteret DEFA gps sporing i den nye bil, og jeg tænkte så, at der kunne man følge vognen via app eller noget andet smart. Men nej nej, jeg skal sende en SMS med teksten AC, derefter får jeg koordinatet, og hvilken vej bilen peger. Siden jeg ikke er i besiddelse er særligt stort brevdue instinkt, så skal jeg så finde en side, hvor jeg kan indtaste et koordinat, på længde med teksten i dødehavsrullerne. Hvorefter verdens mindste og ubrugelige kort kommer frem, og giver kun et øjebliksbillede! Gaaaab, det jo max stendalder!

Er der nogen som kender til et bedre system, som evt. er mere brugervenligt, men også forsikringsgodkendt?



Du går så ind og overtager med et nyt spørgsmål, i stedet for at oprette din egen tråd. I min optik, rigtig dårlig stil. :(

At du så tilmed bruger en nedladende tone, gør det bare værre
mvh Ullum
________________
Volvo V40, '15
D3 5 cyl, 150 hk
Dragstar Classic 1100 ´07 custom
Brugeravatar
sapi100
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 142
Tilmeldt: 26/01/2003 13:11
Geografisk sted: 2660

Re: Gps overvågning DEFA

Indlæg af sapi100 »

Jeg vil ikke oprette en ny emne, jeg tænkter bare at det handler om GPS tracker emne, men jeg opretter en ny emne næste gang.
mvh
Sapi

Audi 100 2.8E quattro fra 94
VW Touran 2.0 TDI 140 fra 07
Seat Mii 1.0 75Hk 2013
Seat Alhambra 1.9 TDI fra 02
MadsenRex
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 62
Tilmeldt: 16/10/2012 00:07
Geografisk sted: Østerbro

Re: Gps overvågning DEFA

Indlæg af MadsenRex »

sapi100 skrev:
MadsenRex skrev:
sapi100 skrev:Nu er spørgsmål gik ud på et Sim kort og ikke om effekten om GPS Tracker eller om forsikikring godkendt eller ej, jeg tror der er mange klar over at der findes "forstyrelses" udstyr mod alt.
Jeg har casco´er på mine biler, så jeg er ligeglad om det stjæle dem,derfor jeg har forsikring.
Den lille dims er kun til lidt lege,se hvor min bil er når ungerne låne den og faktisk kan meget,lige så meget som det dyre modeler.


Nuvel, nu er der jo biler, hvor du ikke kan få en kaskoforsikring på, hvis ikke du har en godkendt tracker. Naturligvis er det op til en selv, om man så vil have kasko på sin vogn, men til en bil på den gode side af en million, er det nu en ret fed feature at have, bare min mening;-)



Læser du ikke eller forstår du ikke hvad jeg skriver, eller hvad spørgsmål var??

Det gør jeg skam, men en hostile takeover af min, fair nok, men at du skal begynde at diktere mig i en nedladende tone, det stopper du hermed i topfart.

Jeg taler pænt til alle, og forventer som minimum det samme af mine omgivelser.
Hvis denne sociale disciplin, kræver alt for meget af dine knap så udtalte retoriske/diplomatiske evner, så tag hen et sted hvor det er ok være som du nu er, for der skal være plads til alle. Selv et venligt menneske som mig og 99,99% af resten af medlemmerne herinde.
Men tak for dine indlæg, og ha en god dag.

Spørgsmål var om sim kort, men umilbart ikke nogen kender noget til det, men nu har jeg selv fundet løsning på det.
[b]Nuværende bil: A6 Allroad 2013 3,0 245hk, min baby!
Brugeravatar
sapi100
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 142
Tilmeldt: 26/01/2003 13:11
Geografisk sted: 2660

Re: Gps overvågning DEFA

Indlæg af sapi100 »

Jeg har løst mit GPS problem så vil jeg ikke skrive i dit emne mere.

og ha en god dag også.
mvh
Sapi

Audi 100 2.8E quattro fra 94
VW Touran 2.0 TDI 140 fra 07
Seat Mii 1.0 75Hk 2013
Seat Alhambra 1.9 TDI fra 02
MadsenRex
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 62
Tilmeldt: 16/10/2012 00:07
Geografisk sted: Østerbro

Re: Gps overvågning DEFA

Indlæg af MadsenRex »

sapi100 skrev:Jeg har løst mit GPS problem så vil jeg ikke skrive i dit emne mere.

og ha en god dag også.


Og det skal du have tak for!
[b]Nuværende bil: A6 Allroad 2013 3,0 245hk, min baby!
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"