Mini forsikringsundersøgelse A64F TDI3.0

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Brugeravatar
Sagild
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1976
Tilmeldt: 27/11/2007 21:14
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Re: Mini forsikringsundersøgelse A64F TDI3.0

Indlæg af Sagild »

Hej Jonas

Som jeg skriver ovenfor skal der flyttes erhvervsforsikringer med for at jeg kan gå ind og gøre noget da jeg er erhvervsassurandør og ikke tegner privatforsikringer alene.

Derudover er vi ikke i nærheden af nok oplysninger for at kunne regne et tilbud :)

Hvis det oprigtigt har din interesse vil jeg meget gerne få en af mine kolleger til at ringe til dig så i kan se på mulighederne men for at det skal kunne rykke noget, er der tale om at alle forsikringerne skal samles - der er ikke meget rabat at hente ved kun at flytte bilerne...
Platingrå BMW 530D Touring Aut. - 2009 - 235 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, soft-close i dørene, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag.

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D
Brugeravatar
Jonas
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 480
Tilmeldt: 16/04/2003 18:34
Geografisk sted: København

Re: Mini forsikringsundersøgelse A64F TDI3.0

Indlæg af Jonas »

Sagild skrev:Hej Jonas

Som jeg skriver ovenfor skal der flyttes erhvervsforsikringer med for at jeg kan gå ind og gøre noget da jeg er erhvervsassurandør og ikke tegner privatforsikringer alene.

Derudover er vi ikke i nærheden af nok oplysninger for at kunne regne et tilbud :)

Hvis det oprigtigt har din interesse vil jeg meget gerne få en af mine kolleger til at ringe til dig så i kan se på mulighederne men for at det skal kunne rykke noget, er der tale om at alle forsikringerne skal samles - der er ikke meget rabat at hente ved kun at flytte bilerne...


Alle biler er forsikret i Codan erhvers afd., med firmanavn på registreringsattesten - Audi 80 er privat konebil og står med mig som bruger. Har også kombi erhverv og filmudstyrsforsikring.
Overvejer desuden at sætte RS2 på gule plader, det vil de have ca. 10.000,- for.
Da de ikke tegner private forsikringer er hus mm. i et andet selskab.
Har altid syntes det er urimeligt, at så gamle biler som mine, er lige så dyre at forsikring som hvis de var nye, feks var nypris på 80'eren ca 550.000,-, men ved totalskade får man jo kun markedsprisen på 30 - 40.000,-
En bulet dør eller forskærm koster jo det samme at lave, uanset om det er til Audi 80 2,0 eller RS2 :-k

Der burde vel også være mængde rabat, chancen for skade på det enkelte køretøj er jo mindre, når de kørte km fordeles over flere...

- Er naturligvis oprigtigt interesseret hvis der er penge at spare på forsikringerne :)
80 Avant 2,8 quattro '93 (muligvis totalskadet efter tyveri) + RS2 '94 + A3 sportback 2,0TFSI quattro '06
VW T4 multivan TDI '02 + VW T5 2,0TDI multivan 180hk DSG

Tidl. Audi: 80 2,6 avant, 80 2,8 sedan, A6 2,6 avant
Brugeravatar
Sagild
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1976
Tilmeldt: 27/11/2007 21:14
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

Re: Mini forsikringsundersøgelse A64F TDI3.0

Indlæg af Sagild »

Lad os tage en snak om mulighederne... Prøv at send mig dit tlf nummer i en privat besked herinde eller mail på TUL "AT" Topdanmark "DOT" dk så giver jeg et ring...

Jeg synes altid det er en fordel at samle alt sammen så man ikke skal blande flere selskaber ind i eventuelle skadessager hvor de så kan pege fingre af hinanden og sige det er de andre der skal dække... Det gør det som regel mere smertefrit ved skader.
Platingrå BMW 530D Touring Aut. - 2009 - 235 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, soft-close i dørene, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag.

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"