Bøvler med taksator

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Brugeravatar
Ivan
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 2/11/2008 10:58
Geografisk sted: Fyn

Bøvler med taksator

Indlæg af Ivan »

Fik mine originale 18" sommehjul stjålet. Erfarede at min kasko ville dække uden præmiestigning. Den gode taksator tjekkede pris ud på nye, som ville koste ca 21K ved SMC Odense og ville dække ca. 10k - så langt så godt. Kontaktede samme foretagne og blev oplyst, at prisen er 30K. Har nu i det meste af to uger forsøgt at få taksator til at forklare, hvordan sagen hænger sammen. Først efter kontakt med IDL vendte han tilbage med bl.a bl.a. skulle noget og er nu kommet til at hans system, hvad det så er - viser at nypris er ca. 21K. Har igen kontaktet IDL og forlangt en udredning... :x
A6 Ava.q. TDI3.0 BMK tiptr V6165 DPFA6 4F50HL - kan køre endnu, på trods af autoriseret Audi-service!
rj.dk
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 105
Tilmeldt: 19/12/2011 19:30
Geografisk sted: Nord for Kjøvenhaun

Re: Bøvler med taksator

Indlæg af rj.dk »

Der findes to slags forsikringssvindel. Den kunderne begår og den forsikringsselskaberne, ofte anført af taksatorerne, begår.

Desværre har jeg ofte set den slags, du beskriver.

Jeg har prøvet at lave en Caterham, hvor det kostede mere tid at håndtere taksator, end det gjorde at udskifte chassis'et, hvilket indebærer en total adskillelse(!)
(Husk, som altid, at ironi og sarkasme forekommer i mine indlæg, hvis de anstøder dig, så ignorér dem venligst. Det er nemmest for alle parter.

If it breaks, fix it. If it doesn't break, make it lighter...

Alt, der er over 3 sekunder 0-100, er kun til transport...
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"