Hjælp BSR

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
biddi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 107
Tilmeldt: 12/02/2004 09:31

Hjælp BSR

Indlæg af biddi »

Jeg har lige netop bestilt en udstødning fra BSR i Sverige og har fået banken til at overføre pengene på forhånd!!!
Nu kan hverken banken eller jeg få kontakt til BSR på telefon eller via fax.
Er der nogen Spørgsmål der har handlet med BSR før, kan man regne med dem Spørgsmål
og hvis ja hvor lang leveringstid skal man regne med Spørgsmål
På forhånd tak den super naive Ked af det
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

Jeg har handlet 3 gange hos BSR i Stockholm, og jeg har aldrig haft nogen problemer. De holder middagslukket, så du kan ikke komme i kontakt med dem i en times tid over middag, men så plejer de at have en telefonsvarer på. Det er vel ikke fordi du ikke forstår Svensk ? Blinke

Jeg synes at både deres produkter og deres service er upåklagelig, så jeg tror ikke du har noget at frygte. Læn dig tilbage og vent tålmodigt, dine varer skal nok dukke op! Smiler

Hvad er det for en udstødning du har bestilt ?
biddi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 107
Tilmeldt: 12/02/2004 09:31

Indlæg af biddi »

14 dage måtte jeg vente i uvished Græder de ville ikke svare på mine mails!??
men så kom den endelig <b>komplet udstødning efter kat</b> Ked af det Ked af det
Min bare røv, forrøret op til katten er ikke! med Ked af det Ked af det Ked af det
der er heller ingen nye ophæng med, men ellers er kvaliteten og pasformen bare i top og lyden, dæmpet men <b>fed</b>. Smiler
jeg kan umiddelbart kun anbefale udstødning fra BSR men de bør reklamere med det de nu engang sælger: KOMPLET EFTER FORRØR!! Sur
Mvh Peter
torben w

Indlæg af torben w »

Har de en hjemmeside eller hur, kommer man i kontakt med dem.

Udstødningen røg på øsen idag, så skal se, om jeg kan få det lappet nødtøfigt, mens jeg får fundet afløseren.
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

http://www.bsrab.se

Hvad er det for en bil du skal bruge udstødning til ?
torben w

Indlæg af torben w »

kitora skrev:http://www.bsrab.se

Hvad er det for en bil du skal bruge udstødning til ?



Hej Kitora,

Bil, som beskrevet i min signatur.

Det lød lidt på nogle af de andre herfra, der havde købt BSR, at leveringstid kunne være et problem, så det ville være lækkert, hvis jeg kunne trække på dig, som nabo til biksen, til at holde dem i ørerne Blinke
torben w

Indlæg af torben w »

Sådan noget som billeder af den udstødning, man eventuelt ville købe er ikke nemme at finde på deres hjemmeside.

Hvis man nu gerne ville have en med dobbelt-afgang i Ø76, er det så sådan en som denne her ?

http://www.bsrab.se/products/n2*3/a44/

(Jeg kan stille pænt mange spørgsmål, ikk' *GGGG*)
Senest rettet af torben w 3/11/2004 21:21, rettet i alt 1 gang.
torben w

Indlæg af torben w »

Aaaahhhhhhh .... "info"-knappen er da meget nyttig Rødmer .... 2x70 betyder jo nok dobbelt afgang *SSSSSS*. Savner så bare stadig lidt billeder, men designet ligner vel det der sidder på Kitora's eller er der flere valgmuligheder ?.
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

Jeg er ved at sælge min bil, så du kan købe min udstødning til "nice-price" hvis du er interesseret. Blinke

Du kan checke nogle billeder her: min udstødning

Send mig en mail hvis du er interesseret!
torben w

Indlæg af torben w »

Jeg takker for tilbuddet, men det passer vel hverken helt eller halvt, eller er der noget jeg har forkert fat på ? Smiler
biddi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 107
Tilmeldt: 12/02/2004 09:31

Indlæg af biddi »

torben w skrev:Har de en hjemmeside eller hur, kommer man i kontakt med dem.

Udstødningen røg på øsen idag, så skal se, om jeg kan få det lappet nødtøfigt, mens jeg får fundet afløseren.


Hej Torben
Jeg bestilte udstødningen over nettet på deres hjemmeside, jeg fik bare et kontonummer tilsendt på mail og fik banken til at overføre pengene.
Men vær opmærksom på at der ingen forrør og nye ophæng er med Græder
Men ellers er jeg godt tilfreds med den Smiler

Mvh Peter
torben w

Indlæg af torben w »

Takker for oplysningerne Smiler

Heldigvis var det ikke udstødningen, der var røget, men bare et par af boltene, der holder forrøret (?) sammen med katalysatoren, der var gået løse ! ... 100 kr til den lokale mekker, så spillede det igen.

Gæt hvem der var en glad mand i torsdags Blinke
torben w

Indlæg af torben w »

Arrrrghhhhh ... så røg udstødningen s'gu ... FOR REAL THIS TIME Græder .... og jeg har forsøgt at finde min model ved BSR, men der kommer kun noget op på quattro-udgaverne af coupen eller A8, når jeg søger på øvrige !!!!

Er der nogen, der kan hjælpe mig med enten at finde min model hos BSR eller komme med gode alternativer ....
..... godt nok er det meget sjovt, når deltagerne ved weekendens amerikanerbils-træf i Odense giver en thums-up for lyden, meeeeeeeeen .. *GGGGGGG*
torben w

Indlæg af torben w »

He-he ... til tider er jeg ikke for kvik Blinke .. jeg havde jo selv smidt et link til produktet i et tidligere indløg *GGGG*, så udstødningen er bestilt nu. Men hvad med forrør og kat ... tror altså bare jeg vil skifte alt efter manifolden, da forrøret sikkert også er ved at være råddent og kattens tilstand er tvivlsom (det lyder som om det kunne være den der rasler og til tider trækker øsen ikke ordentligt, så kunne sagtens være den der er faldet sammen) ... Sidst men ikke mindst vil en 400-cellers kat jo nok ikke skade trækkraften Blinke

Håber på lidt hurtig hjælp på denne herlige søndag, så øsen kan blive hurtigt køreklar igen med ny og smukkere lyd og røv [:p] (endelig en undskyldning for at få skiftet den latterlige 1-vandrørs-bagpotte *GGG*)
torben w

Indlæg af torben w »

P.....S Sur ..... BSR har udsolgt af udstødninger til min model og får først produceret i uge 46 !!!!!!!!!! ....
Gode alternativer efterlyses Smiler
Brugeravatar
Jonas_R
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1609
Tilmeldt: 10/10/2003 20:31
Geografisk sted: Stor københavn

Indlæg af Jonas_R »

torben w skrev:P.....S Sur ..... BSR har udsolgt af udstødninger til min model og får først produceret i uge 46 !!!!!!!!!! ....
Gode alternativer efterlyses Smiler


www.bn-pipes.de

/Jonas R.
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"