Afvaskning af kabine

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Gio

Afvaskning af kabine

Indlæg af Gio »

Efterhånden som vejret begynder at vise sig fra sin bedre side, så skal jeg have vasket interiøret i automobilet. Og her er jeg lidt på udkig efter hvad jeg skal bruge til at vaske af med.
Jeg skal både vaske sæder samt loft sidepaneler...og da sidstnævnte er i noget lyst fin "velour-agtigt" stof, så ville jeg meget gerne undgå at bruge det forkerte fra starten. Misfarvninger m.m. er ikke lige min kop the. Meget glad

Ér det bare Ajax og lunkent vand...eller?
Brugeravatar
kitora
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 11/12/2003 16:16
Geografisk sted: Randers

Indlæg af kitora »

Prøv at se hvad du kan få her: www.petzoldts.de

Jeg kan klart anbefale både deres produkter og deres kundeservice.
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af kirkster »

Meget godt emne at tage op. Jeg har også spekuleret på hvad der var bedst at bruge på stof-delene af bilen. Havde egentlig regnet med at det skulle renses med et eller andet rensemiddel, men har endnu ikke fundet de vise sten. Har tøvet lidt af samme grund som dig Jesper, mht. at det skulle lave skjolder.

- John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Gio

Indlæg af Gio »

kirkster: Ja..vi har jo ens biler næsten, hvad angår interiøret. Så hvis du starter, så kan du lige melde ud om det gik godt. Så går jeg igang bagefter! Blinke
K.Sørensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 2/04/2004 19:21
Geografisk sted: Vestjylland

Indlæg af K.Sørensen »

Jeg lytter lige interesseret med... Jeg skal også snart have vasket mine sæder, og jeg aner godt nok ikke, hvad jeg skal bruge til det
slott
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 37
Tilmeldt: 7/03/2004 12:02

Indlæg af slott »

Hello

Er der nogen der har prøvet noget?

Hilsen
Ole
a4tdi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 107
Tilmeldt: 7/01/2004 00:35
Geografisk sted: Østjylland

Indlæg af a4tdi »

Hej

Jeg har haft gode erfaringer med at leje en tæpperenser med møbelmundstykke, og anvende den tilhørende shampo. Jeg har både renset loft, sæder og bund med godt resultat.
Vh a4tdi

Q3 2.0 TDI quattro
Gio

Indlæg af Gio »

Interessant! Jeg havde overvejet idéen lidt...men ville jo lige høre herinde først. Smiler
Gio

Indlæg af Gio »

a4tdi: Har du også el-sæder i din? Jeg blev lige gjort opmærksom på, af en kammerat, at man nok bør un-plugge disse inden man går igang Meget glad

Og så ellers vente en rum tid med at sætte dem til, så man er sikker på at div. fugt er helt væk.

Og med dét her vejr vi holder os...who needs a stegt numse!? Cool
a4tdi
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 107
Tilmeldt: 7/01/2004 00:35
Geografisk sted: Østjylland

Indlæg af a4tdi »

Hej igen

Hvis du "støvsuger" sæderne godt efter rensningen, er de tørre dagen efter. Eventuelt sluk for sædevarmen, så du ikke får bagt bollerne.
Vh a4tdi

Q3 2.0 TDI quattro
Gio

Indlæg af Gio »

Nu bruger jeg faktisk aldrig sædevarmen, da mine "boller" er ret ømtålelige Danser Eller rettere...jeg er ikke vant til sædevarme, så den bliver meget sjældent brugt. Det <i>er</i> dælme en underlig fornemmelse at få varmen derfra først! Meget glad
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"